آخر الأخبار

الجمعة، 15 نوفمبر 2019

بسام الشماع:"من دوست ندارم که توتانکامون (امام) خارج از مصر باشد".



"من دوست ندارم که توتانکامون (امام) خارج از مصر باشد".

 مکان اصلی ، صحیح ، درست و منطقی برای بناهای تاریخی مصر در مصر است. از همه استقبال می کنم که به تاریخ من علاقه مند باشند اما کسانی که دارای دستورالعمل های پنهان یا آشکار شیطانی هستند. من هم دوست دارم این عبارت را که توسط برخی اعلام شده است ، تصحیح کنم.  افرادی که می گویند بناهای مصر "میراث بشری" است!
 آنها باید بگویند: "میراث بشری مصر". این یک تمدن منحصر به فرد است که توسط مصریان نه توسط اسرائیلی ها و یا گروه های خارجی دیگری ساخته و تأسیس شده است.  تمدن مصر یک تمدن ساخته شده در مصر است. من همچنین به همه مقامات باستانی در مصر توصیه می کنم که آثار تاریخی ما را در داخل مصر نگه دارند و آن را به خارج اعزام نکنند.

بسام الشماع: عضو انجمن مطالعات تاریخی مصر ، اتحادیه نویسندگان مصر و راهنمای تور


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق